Intussen in de tuin

Libelle (foto: Johanna Nouri)

Passieflora (foto: Johanna Nouri)

Ooievaarsbek (foto: Johanna Nouri)

Roos (foto: Johanna Nouri)

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Intussen in de tuin

  1. TheTree zegt:

    WAaawhhh Gaaaaf die libelle echt wel.
    Daar hou ik nou van. Meen ik echt kijk maar op mijn log in het hof van Eden.

    Message from my;
    Er is maar een religie waar alles mee begint.

    Mijn motto;
    "Wat gij niet wil dat u geschiedt doet dat ook de ander niet"

  2. Tree als je de foto wilt gebruiken, is prima. Mooi blog heb je. Klopt het dat je in de rechterkolom helemaal niks hebt staan? Wist niet dat dat kon.

  3. ron rozen zegt:

    Die libelle is S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D. Ik zat als kind bij de vennen in Oisterwijk geboeid te kijken naar libelles. Omdat je op de foto heel gedetailleerd kan kijken komt dat weer even terug. Soms moet je goed kijken of je met een libelle met vier vleugels te maken hebt of met twee libelles die aan het paren zijn, want dan zie je ook vier vleugels, als ze met zijn tweeen door de lucht vliegen :-)

  4. Antoinette Duijsters zegt:

    Prachtig, vooral de libel, een vrouwtje Platbuik, als je het interesseert.

  5. ron rozen zegt:

    Schitterende dame maar anders dan bij de vennen in Oisterwijk, daar hadden ze een blauw lijf..

  6. Roland Danckaert zegt:

    Genieten geblazen!

  7. Maria Trepp zegt:

    goh wat mooi.

    Voor mijn huis heb ik een passiebloem die nu met zeker 50 bloemen bloeit. Daartussen stokrozen en ziererwten. ..ha, genieten.

    Libel wil ik zo graag eens zo goed op de foto als jij ( nog niet gelukt) . Ik heb eens een ontzettend belangrijke droom gehad van een libel…

Geef een reactie

